خبرگزاری کار ایران

نائینی خبر داد:

کلاس‌های غیرحضوری برای اولین بار در دانشگاه بین المللی امام(ره) برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۴۵۷

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: آغاز سال تحصیلی جدید برای دانشجویان ورودی جدید فعلا نامشخص بوده اما احتمالا زمان آن در آبان ماه است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالحسن نائینی با اعلام این خبر افزود: سال تحصیلی دانشجویان فعلی دانشگاه از ۲۹ شهریور آغاز می‌شود اما با توجه به وضعیت قرمز قزوین از حیث شیوع و ابتلا به کرونا و براساس توصیه‌های ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، تمامی کلاس های درسی دانشگاه در سال تحصیلی جدید به شکل غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: بسترها و زیرساخت های لازم برای ارایه آموزش به دانشجویان این دانشگاه از بستر فضای مجازی آماده سازی شده و مشکلی وجود ندارد.

این‌مسئول دانشگاهی گفت: اساتید دانشگاه در دانشگاه حضور دارند و به تولید محتواهای آموزشی می‌پردازند.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین اظهار داشت: برای برخی دروس عملی اگر موافقت ستاد کرونا جلب شود امکان برگزاری کارگاه ها با حضور حد نصاب مشخصی از دانشجویان که فاصله اجتماعی حفظ شود، وجود دارد با این حال برای این دورس نیز محتوای آموزشی در فضای مجازی پیش بینی شده است.

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) دارای هفت دانشکده  شامل علوم و تحقیقات اسلامی، ادبیات و علوم انسانی، علوم اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی، معماری و شهرسازی، علوم پایه و فنی و مهندسی است.

بیش از ۱۰ هزار دانشجوی ایرانی و هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز