خبرگزاری کار ایران

پس از چند روز جدال با بیماری؛

شهادت پرستار کرمانشاهی بر اثر ابتلا به کرونا / پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۳۷۲

پرستار بخش اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه پس از مدتی مبارزه با بیماری کووید 19 به شهادت رسید.

به گزارش ایلنا، پیام رحمانی پرستار اورژانس بستری در بیمارستان امام رضا (ع) پس از مدتی مبارزه با بیماری کووید 19 جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گفته پورمیرزا مدیر پرستاری کرمانشاه، رحمانی به رغم اینکه در بخش حساس اورژانس انجام وظیفه می‌کرد، ولی بار‌ها داوطلب خدمت به بیماران مبتلا به کرونا شد و در نهایت در همین راه به شهادت رسید.

در پی آسمانی شدن این پرستار مدافع سلامت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیام تسلیتی صادر کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

با اندوه بسیار، جامعه دلاور و ایثارگر پرستاری اینک یکی از فرزندان رشید و عزیز خود را بر سر پیمان برای مراقبت و پاسبانی از سلامت مردم از دست داده است.

متاسفانه این زخم هر از گاهی تازه شده و اندوه دل ما هر بار عمیق‌تر و جان خراش‌تر می‌شود و با ناباوری شاهد پرپرشدن همرزمان تلاشگری می‌شویم که جان خود را در این مسیر سخت، اما پر افتخار از دست می‌دهند.

با آسمانی شدن این انسان‌های ارزشمند، مظلومیت خادمان سلامت از سویی و استواری و پایداری آنان در مبارزه نفس‌گیر و فرسایشی با کرونا بیش از پیش آشکار می‌شود.

بیایید باور کنیم که کرونا افسانه و یا موضوعی عادی و کم ارزش نیست و گواه این ادعا بیش از ۵۵۰ فوت شده در استان است که در صف آنان مدافعان دلیر سلامت هم قرار دارند و بدانیم که هر کوتاهی و بی‌توجهی ما تیری است که بر جانی می‌نشیند و خانواده‌ای را برای همیشه داغدار می‌کند.

از سوی همه همکاران دانشگاهی، عروج پرستار صبور و وظیفه‌شناس شادروان مدافع سلامت شهید پیام رحمانی را به خانواده داغدیده، همکاران و دوستانشان به ویژه همکاران مجتمع بزرگ امام رضا (ع) تسلیت می‌گویم و امیدوارم این داغ تازه، پایانی بر کابوس مرگ همکاران در جدال با ویروس منحوس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز