خبرگزاری کار ایران

فروش 90 میلیارد ریالی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۱۹۷

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت : یک سوم شرکت‌های دانش‌بنیان استان در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مستقر هستند که سال گذشته بیش از 90 میلیارد ریال فروش محصول داشتند .

به گزارش ایلنا از سمنان، علی حقیقی اصل گفت : در مجموع 30 شرکت دانش‌بنیان در استان فعال هستند  که از این تعداد  10 شرکت در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان فعالیت می‌کنند که عمدتا نیز محصولات بسیار ارزشمندی را تولید و روانه بازار کرده اند.

 حقیقی اصل افزود : شرکت های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان درسال 1398،  9 میلیارد و 600 میلیون تومان فروش محصول داشته اند .

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های ایجاد پارک ها ایجاد اشتغال در کنار پرورش ایده ها است افزود : اشتغال صورت گرفته توسط شرکت های فناور درسال 1398، 475 نفر به صورت پاره وقت و تمام وقت بوده است .

وی از کمک به واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه‌ها و بازارهای داخلی و خارجی خبر داد و گفت: در همین راستا بخشی از هزینه‌های حضور این واحدها در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی پرداخت می‌شود تا زمینه بهتری برای عرضه تولیدات این واحدها فراهم شود.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به اقدام پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در راستای حمایت از شرکتهای فناور این پارک دانشگاهی اشاره کرد و گفت : اختصاص تسهیلات ویژه اعتباری از منابع پارک علم و فناوری برای هر شرکت فعال در زمینه مقابله با کرونا ، تخفیف 50 درصدی در اجاره دفاتر شرکتها برای ماه های اسفند 98 و فروردین 99. ، تعویق 2 ماهه بازپرداخت تسهیلات حمایتی شرکتهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا ، برگزاری 20 برنامه آموزشی مرتبط با نیاز فناوران؛ و معرفی 7 شرکت فناور آسیب دیده از بیماری کرونا به معاونت علمی و فناوری برای اخذ تسهیلات کرونا از جمله ی این اقدامات است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز