خبرگزاری کار ایران

۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و خراسان رضوی کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۱۵۲

فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک بین پلیس مبارزه با موادمخدر استان‌های قزوین و خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان در این رابطه اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین برروی عناصر تهیه و توزیع مواد، مشخص شد فردی به صورت عمده در امر تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت داشته و به تازگی نیز قصد تحویل مقادیر قابل توجهی تریاک از عناصر قاچاق در یکی از بخش‌های استان خراسان رضوی را دارد.

وی تصریح کرد: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی اعلام و تیمی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس قزوین به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به اینکه محل اختقا و نگهداری موادمخدر در محوطه یک باغ بود، افزود: متهم با مشاهده ماموران قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران دستگیر و ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز در محل کشف و ضبط شد.

سردارحاجیان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی، کشف جرایم و دستگیری مجرمان، تاکید کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز