خبرگزاری کار ایران

قربانی خبر داد:

ارتقای کمی و کیفی واحد بهداشت شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۰۵۶

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران گفت: با ادغام آبفای شهری و روستایی، آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی این استان به لحاظ کیفی و کمی ارتقا پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، نسیم قربانی در این باره گفت: در پی اجرای طرح یکپارچگی مدیریت خدمات آبرسانی در بخش روستایی و شهری و با توجه به افزایش فعالیت ها و خدمات آبرسانی شرکت و در راستای تامین بهداشت و سلامت آب شرب مردم جنوب شرقی استان تهران، واحد بهداشت و آزمایشگاه مرکزی شرکت در قسمت های کارشناسان متخصص، واحدهای آزمایشگاهی و تجهییزات ارتقا پیدا کرد.

قربانی با اشاره به افزایش دو واحد آزمایشگاهی به آزمایشگاه مرکزی شرکت، اظهار داشت: به منظور پایش و نظارت مستمر بر وضعیت کیفی و بهداشتی آب شرب دو واحد آزمایشگاه میکروبیولوژی با تجهیزات کامل و کارشناسان متخصص به آزمایشگاه مرکزی شرکت اضافه شد.

وی گفت: با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در راستای پایش کیفی و بهداشتی آب منابع تولید، مخازن و شبکه توزیع در حوزه شهری و روستایی، تعداد آزمون های کلرسنجی، میکروبی، شیمیایی، فیزیکی و بیولوژی بیش از تعهد و برنامه پیش بینی شده انجام می شود.

قربانی در پایان افزود: با عنایت به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامتی مردم ، مقدار کلر باقیمانده در شبکه توزیع در محدوده استاندارد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز