خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی تله کابین طاقبستان پس از 20 سال

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۰۵۵

استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر کرمانشاه گفت: پروژه های تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی، تله کابین تاق بستان و معبر جدید کیهان شهر سه پروژه بزرگ و ماندگار برای کرمانشاه اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه مهم تله کابین طاق‌بستان به عنوان مطالبه به حق مردم کرمانشاه پس از 20 سال آغاز شده است.

وی تصریح کرد: معبر جدید شهرک کیانشهر یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام شهرداری کرمانشاه است که نقش بسیار مهمی در تسهیل تردد شهروندان ساکن شرق کرمانشاه دارد.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به تقاطع غیر همسطح سردا شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بی گمان پروژه‌های عمرانی به رفاه و آسایش شهروندان کرمانشاهی و توسعه بیشتر کلانشهر کرمانشاه و رونق گردشگری در استان بسیار کمک می کند.

لذا، تقاطع غیر همسطح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک پروژه بزرگ است که به روان شدن ترافیک در ورودی کرمانشاه کمک می کند. 

 بازوند، شهردار کرمانشاه را یک مدیر عملگرا،جهادی و پای کار عنوان کرد و گفت: شهرداری کرمانشاه در مقایسه با شهرداران استان کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته است و شهر کرمانشاه به یک کارگاه عملیاتی عمرانی شهری تبدیل شده است.

 استاندار کرمانشاه در خاتمه تصرح کرد: شهرداری کرمانشاه به شکل گسترده‌ای پروژه آسفالت و پیاده رو سازی در سطح شهر کرمانشاه را با شتاب مناسب در دست اجرا دارد که این کار موجب رضایت مندی شهروندان شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز