خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی خبر داد؛

651 میلیارد تومان سهم استان از تسهیلات واحدهای آسیب دیده از کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۰۴۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: درباره بند ب تبصره 18 در سالهای 97 و 98، سهم سازمان صمت استان 746 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده که از 321 متقاضی 121 نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند، تا به امروز 41 متقاضی موفق به دریافت تسهیلات معادل 333 میلیارد تومانی شدند.

به گزارش ایلنا، محمدتقی آبایی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مرکزی، افزود: درباره تسهیلات سازمان جهاد کشاورزی نیز سهمیه این سازمان 147 میلیارد تومان بوده که 375 طرح با 1031 میلیارد تومان اعتبار به بانکهای عامل معرفی شده اند و تاکنون 51 طرح موفق به دریافت 23 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات شدند. 

وی ادامه داد: در خصوص بند ب تبصره 16 ویژه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی، ابلاغی کمیته امداد 122 میلیارد تومان بوده که تا به امروز 103 میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است، همچنین در رابطه با بهزیستی نیز از 47 میلیارد تومان تسهیلات ابلاغی 34 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه تخصیص یافته است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: سهم استان مرکزی تسهیلات واحدهای آسیب دیده از کرونا نیز 651 میلیارد تومان بوده که تا به امروز 6300 نفر به بانکهای عامل معرفی شده اند و حدود 2250 نفر از متقاضیان موفق به دریافت 34 میلیارد تومان تسهیلات شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز