خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بهره برداری از 9 هتل تا پایان سال در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۰۲۱

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: تا پایان سال جاری ۹ هتل در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

محمدحسین ارسطوزاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: یک هتل ۵ ستاره، یک هتل سه ستاره، ۵ هتل سنتی و ۲ هتل یک ستاره تا پایان سال جاری در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: یکی از پروژه های شاخص هتل ۵ ستاره پتروجم شهرستان کنگان است که در کنار ساحل با سرمایه گذاری یک هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و با اتمام کار این پروژه ۱۰۰۰ تخت اقامتی به تخت های استان اضاف می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه ها ۲۱۷۵ میلیارد ریال است که ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبار از طریق تسهیلات توسعه زیرساخت های گردشگری تامین شده است.

ارسطوزاده با اشاره به سهم بالای گردشگری در ایجاد اشتغال گفت: با بهره برداری از این زیرساخت ها برای ۱۸۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال می شود.

وی عنوان کرد: با تکمیل این پروژه ها ۳۶۸ اتاق و ۱۲۴۳ تخت اقامتی به زیر ساخت های گردشگری استان اضاف شده و می تواند جهش خوبی در زمینه کیفیت بخشی به اسکان گردشگران و مسافران در استان ایجاد کند و میزان رضایتمندی آنان را بالا ببرد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بوشهر در پایان یادآورشد: در حال حاضر۲۰ هتل و هتل آپارتمان در استان بوشهر فعال هستند و در مجموع هتلینگ استان با ۶۸۳ اتاق ۱۵۳۷ تخت در این زمینه فعالیت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز