خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

توسعه بیش از 5 هزار متر شبکه توزیع در شهرستان ابهر

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۰۰۳

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تشریح عملکرد این شرکت در شهرستان ابهر طی سال جاری گفت: امسال بیش از 5 هزار و 776 متر عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه توزیع آب در شهرها و روستاهای شهرستان ابهر اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر،  اظهار کرد: این میزان عملیات شامل 2 هزار و 270 متر لوله گذاری و توسعه شبکه توزیع آب روستایی، هزار و 183 متر لوله گذاری در شهر ابهر، اجرای 900 مترخط انتقال در شهر صائین قلعه، 500 متر توسعه شبکه دراین شهر، 50 متر لوله گذاری در شهر هیدج و 875 متر اجرای خط انتقال شهر ابهر است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، افزود: پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی سیاست محوری شرکت آب و فاضلاب توسعه خدمات بخش روستایی و تسریع در ارائه این خدمات بوده است که تا کنون این اهداف به نحو چشمگیری تحقق یافته و بخش اعظمی از خدمات معطوف به نقاط روستایی بوده است.

جزء قاسمی، تصریح کرد: برای اجرای این میزان توسعه شبکه، اعتباری افزون بر 7 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی، با بیان اینکه اقدامات گسترده ای در راستای حل مشکل آب آشامیدنی روستاها، ایجاد یا تکمیل زیرساخت های این مناطق انجام می شود گفت: شرکت آب و فاضلاب در سایه جلب مشارکت مردم، همکاری با نهادهایی نظیر جهاد سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بهره گیری از امکانات و تجهیزات دهیاری ها توانسته است به این مهم دست یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز