خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کار نیشابور خبر داد:

پرداخت بیش از ٢۶٠ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۹۵۹

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیشابور از پرداخت بیش از ٢۶٠ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی ظرف پنج ماه اخیر به متصدیان مشاغل بیشتر آسیب‌دیده از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، علیرضا نبوی نژاد در این خصوص گفت: مشاغل و بنگاه‌های بیشتر آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا با ثبت نام در سامانه کارا که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد، تقاضای تسهیلات کردند.

 وی اظهار داشت: این تسهیلات به مشاغل بیشتر آسیب دیده از کرونا در بخش‌های فرهنگی، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری و اصناف پرداخت شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیشابور با بیان اینکه در شهرستان نیشابور و فیروزه تعداد چهار هزار و ۴٩۶ پرونده در سامانه کارا به ثبت رسیده است که در مجموع اشتغال ۶ هزار و ٧٣٣ نفر را بوجود خواهد آورد، اعلام کرد: طی این مدت ۶۵ میلیارد و ٢۵١ میلیون تومان درخواست تسهیلات کرونا در شهرستان ثبت که ٢۶ میلیارد و ١٣۵ میلیون تومان توسط بانک‌ها به متقاضیان پرداخت شده است.

نبوی نژاد با اشاره به اینکه حفظ و صیانت از اشتغال موجود در شرایط شیوع کرونا مهم‌ترین رویکرد دولت دوازدهم در پرداخت این تسهیلات است خاطر نشان کرد: سامانه کارا برای ثبت نام مشاغل بیشتر آسیب دیده از کرونا همچنان تا آخر شهریور ماه سال‌جاری فعال است و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به آن مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز