خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک عنوان کرد ؛

استراتژی شورا و شهرداری بر مدیریت صحیح منابع است نه هزینه

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۹۳۹

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک بر عملکرد مدیریت شهری بر مبنای مدیریت صحیح منابع در باره شایعه تعدیل ۷۰۰ یا ۹۰۰ نفری کارگران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک، تاکید کرد و گفت: شرایط همدلانه حاکم بر مدیریت شهری شاید خوشایند برخی از افراد و جناح ها نباشد، بر همین اساس دست به چنین شایعاتی می زنند.

مرتضی سورانه در گفت و گو با ایلنا درباره فرآیند تعدیل نیرو در سازمان های زیرمجموعه شهرداری اراک، افزود: البته این موضوع عرف همه ساله شهرداری در نیمه دوم سال بوده ولی از آنجایی که استراتژی حاکم بر این دوره شورا و شهرداری «مدیریت منابع است نه مدیریت هزینه!» لذا هرگز بحث اخراج ۷۰۰ نفر نیروی شهرداری، مطرح نبوده و سعی خواهیم کرد با مدیریت درست منابع و استفاده بهینه از پرسنل موجود در قالب آرایش مجدد شغلی حتی در پروژه هایی که در حال اجراست و یا به زودی آغاز می‌شوند، به نحو شایسته استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم هنر مدیریت نه در مدیریت هزینه در بخش پرسنلی، بلکه مدیریت منطقی همه منابع سازمان است و تعدیل نیروی انسانی آخرین حربه مدیران ناتوان است حال آنکه ما معتقدیم مدیریت فعلی حاکم بر شهرداری، مدیریت کارآمدی است و با اینکه با محدودیت نقدینگی مواجه هستیم، اما با اتخاذ تدابیر هوشمندانه ای که از ایشان شاهدیم سال کاری خوبی را پیش رو داریم.

رئیس شورای شهر کلانشهر اراک اظهار داشت: آخرین سال این دوره از شورای شهر را در حالی آغاز کردیم که پروژه‌های بسیار خوبی در دست اقدام و بهره برداری و در دست برنامه ریزی است که خوشحالم اعلام کنم فاز نخست پیاده راه بافت تاریخی و پل شهید صیدی تا ۲۸ مهر که روز اراک نام دارد، مورد بهره برداری قرار می گیرد. چندین پروژه بزرگ دیگر از جمله تقاطع غیر همسطح سه راهی خمین، میدان مقاومت و ... به زودی آغاز خواهد شد که با اتمام این طرح ها بخش دیگری از گره های ترافیکی شهر گشوده خواهد شد و چهره شهر را دگرگون خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز