خبرگزاری کار ایران

رشد 30 درصدی اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۹۰۷

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی گفت: در ابتدای دولت آقای روحانی آمار اشتغال در واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان مرکزی ۲۸ هزار و ۶۱۵ نفر بود، اما اکنون این رقم با رشد ۳۰ درصدی به ۳۵ هزار و ۵۴۳ نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا ، طیب میرزایی افزود: در مدت 7 سال اخیر میزان ۶۲ هزار و ۹۹۴ میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی این استان سرمایه‌گذاری شد. این در حالی است که میزان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تا قبل از فعالیت دولت ۲۲ هزار و ۱۳۹ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: مجموع زمین های واگذار شده در شهرکها و نواحی صنعتی استان مرکزی تا پیش از سال ۱۳۹۲ حدود 1447 هکتار بود، اما اکنون با حدود ۹۰ درصد رشد به 2714 هکتار رسیده است. همچنین شمار قراردادهای واگذاری زمین در شهرکها و نواحی صنعتی استان مرکزی قبل از دولت تدبیر و امید 2009 فقره بود. این در حالی است اکنون این شاخص به 3359 فقره رسیده است.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: میزان برق تأمین شده در شهرکها و نواحی صنعتی استان مرکزی تا قبل از سال ۱۳۹۲ معادل ۳۱۷ مگاوات بود که این شاخص در مدت 7 سال گذشته به ۵۰۶ مگاوات رسیده است.

میرزایی تصریح کرد: پیش از فعالیت دولت  ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی استان مرکزی دارای آب لوله کشی بود، اما در مدت 7 سال گذشته ۶ شهرک و ناحیه صنعتی دیگر استان از نعمت آب لوله کشی برخوردار شدند. میزان آب تأمین شده مناطق و نواحی صنعتی استان مرکزی تا قبل از سال ۱۳۹۲ حدود ۵۶۷ لیتر بر ثانیه بوده، اما در حال حاضر این شاخص به ۷۷۱ لیتر بر ثانیه رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز