خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز:

جان باختنگان البرزی بر اثر کرونا دوباره ۲ رقمی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۷۹۴

۱۳ نفر دیگر از شهروندان البرزی در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند و مجموع جانباختگان این بیماری در استان البرز به ۱۰۲۸ نفر رسید.

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: از دیروز تا امروز 24 شهریور، ۶۷ بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

دکتر محمد فتحی گفت: مجموع موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان ۱۶ هزار و ۴۳۶ نفر بوده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۳۵۱ نفر قطعی مثبت و بستری بوده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۱۳ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۷۱ نفر بیمار قطعی کووید 19 هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۱ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۷ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

دکتر فتحی با اشاره به اینکه ۱۱۴ بیمار بستری شده جوان و کم تر از 50 سال سن دارند افزود: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۰ نفر رسید.

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۴هزار و ۹۸۵ نفر از مراکز درمانی ترخیص و در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز