خبرگزاری کار ایران

با توانایی مهندسان ایرانی صورت گرفت؛

تولید دستگاه منحصر به فرد ضدعفونی دست و تلفن همراه توسط شرکت دانش بنیان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۶۷۸

یک شرکت دانش بنیان در مشهد موفق به تولید دستگاه‌های ضدعفونی کننده دست ، مجهز به پدضدعفونی کننده دائم و استریل تلفن همراه شده است.

سید مهدی محمدی ابرده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: دستگاه تولید شده طراحی و ساخت مهندسین ایرانی بوده که از بهترین قطعات و ساختار داخلی تشکیل شده و با ضمانت ۱۲ ماهه خود، اطمینان خرید را به مشتریان خود می دهد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: سیستم تعلیق طراحی شده در این دستگاه که امکان نصب آن را برای استفاده در وسایل نقلیه فراهم میکند، از دیگر ویژگی های منحصر به فرد طراحی بی نظیر تولید آن است.

وی با اشاره به قیمت بسیارمناسب به دلیل فروش زیاد دستگاه جهت ارائه به همه ی اقشار جامعه گفت: این دستگاه دارای پد دائم استریل جهت ضدعفونی کردن تلفن همراه ، یکسال ضمانت شرکتی و تعویض ، طراحی و ساخت مهندسین ایرانی، قابل استفاده بعد از دوران کرونا‌ به عنوان جای مایعات دستشویی و ظرفشویی اتوماتیک و همچنین دارای دو زاویه ی پاشش عمود پاش و با زاویه پاش است.

وی افزود: این دستگاه کم حجم و قابل نصب روی دیوار‌ و پایه بوده و باهربار پرکردن ۵۰۰ پاشش مه پاشی و ۵۰۰ نفر را ضدعفونی میکند که باعث صرفه جویی در مصرف مواد ضد عفونی خواهد شد.

محمدی ادامه داد: همچنین دستگاه تولید شده قابل نصب در تمامی اماکن، مدارس، مساجد، مهدکودک، باشگاه های ورزشی رستوران ها، شرکت ها، کارخانجات، ادارات ، نمایشگاه ها و خودروها مثل تاکسی، اتوبوس، هواپیما،  قطار و حتی اسانسور است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه دارای سیستم تعلیق جهت استفاده در نقلیه جهت جلوگیری از تخریب قطعات حین ورود تنش است افزود: همانطور که می‌دانید بر اثر ورود تنش در خودروها و وسایل نقلیه، گاز از مواد ضدعفونی با پایه الکلی متصاعد می‌شود که با سیستم تعلیق و ضد حریق طراحی شده در این دستگاه، این خطر به کلی حذف و از آسیب وارد شدن به قطعات در صورت تنش جلوگیری می شود.

محمدی گفت: همچنین طراحی خاص پد دائم استریل و مکانیزم داخلی آن، جهت ضدعفونی کردن تلفن همراه که ماه ها به طول انجامید،از آسیب رسیدن به تلفن جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه نمونه اولیه حدود ۶۰ میلیون ریال قابل عرضه بوده و سرمایه اولیه متریال تولید نیز حدود ۱۰ میلیارد ریال است گفت: هزینه دستگاه ها و امکانات مونتاژ حدود ۲۰۰ میلیون ریال بوده و در حال حاضر ۱۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۶ نفر غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

وی در پایان گفت: حدود ۵۰ درصد از قطعات وارداتی و الباقی ساخت ایران و متخصصین ایرانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز