خبرگزاری کار ایران

با اعتبار اعتبار ۸ میلیارد ریالی؛

بیمارستان ولایت شهرستان راسک توسط بنیاد کرامت رضوی تجهیز شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۶۷۰

به همت بنیاد کرامت رضوی، تجهیزات پزشکی و درمانی بیمارستان ولایت شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان تجهیز شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حامد صادقی معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در آئین اهدای تجهیزات پزشکی به این بیمارستان گفت: پس از سفر تولیت آستان قدس رضوی به استان سیستان و بلوچستان و دستور صریح وی مبنی بر گره گشایی از کار محرومان این خطه که همجوار با امام رضا(ع) محسوب می‌شود، اتفاقات مبارکی در این استان زرخیز رقم خورد.

وی تصریح کرد: خوشحالیم که با عنایت امام رضا(ع) بخش عمده‌ای از نیازهای ضروری بیمارستان ولایت سرباز و راسک با اعتبار ۸ میلیارد ریال تامین شد و ان شاالله مابقی نیازهای این مجموعه نیز آماده و تحویل خواهد شد.

معا‌ون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در این استان گفت: در سیل دی ماه سال ۹۸ آستان قدس رضوی بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه کرده و علاوه بر آن ۲۵ هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ هزار وعده غذای گرم بین سیل زدگان توزیع کرده است.

وی افزود: همچنین در حوزه‌های کشاورزی، اشتغال و محرومیت زدایی اقدامات سازنده‌ای انجام شده که به زودی و با حصول نتایج مورد نظر به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بامری، امام جمعه راسک گفت: حضور بنیاد کرامت رضوی در این شهرستان‌ محروم از الطاف حضرت امام رضا(ع) است و حسن توجه ویژه تولیت آستان قدس رضوی به استان سیستان و بلوچستان ستودنی است.

دکتر ابراهیم جنگی زهی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز از توجه ویژه بنیاد کرامت رضوی به منطقه سرباز و راسک تشکر کرد و گفت: به دلیل عدم وجود تجهیزات کافی بسیاری از بیماران به بیمارستان‌های ایرانشهر، چابهار یا زاهدان اعزام می‌شدند که با اختصاص این تجهیزات به بیمارستان ولایت نیاز عمده مردم این شهرستان ها مرتفع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز