خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کاشان مطرح کرد:

آمار جرایم و آسیب های اجتماعی کاشان تک رقمی است

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۶۱۴

فرماندار ویژه کاشان گفت: کاشان از بحث آسیب های اجتماعی در بین سایر شهرستان های استان اصفهان آمار جرایم پایین تر و حتی تک رقمی دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی اکبر مرتضایی نرخ بالای بیکاری در بین تحصیل کردگان را نشانه عدم هدایت صحیح دانش آموزان به سمت رشته های مورد نیاز جامعه کار دانست و تصریح کرد: در بحث هدایت تحصیلی و نیاز کشور به تخصص خاص در دوره های مختلف باید با شناخت صحیح و برنامه ریزی درست در آموزش و پرورش در تعیین رشته و محل تحصیل افراد موثر باشد تا با بحرانی از قشر تحصیل کرده فاقد کار مواجه نشویم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان به هدایت کمک های مومنانه برای تامین تجهیزات آموزش مجازی در کنار لوازم التحریر برای دانش آموزان اشاره کرد و افزود: متاسفانه زیرساخت‌های مطلوب برای آموزش مجازی وجود ندارد و آموزش و پرورش در بحث هماهنگی و تامین زیرساخت ها باید برنامه های عملی ارائه دهد.

وی  کمک ویژه خیرین و اقشار دلسوز برای تامین تجهیزات آموزش مجازی از جمله موبایل، تبلت و کامپیوتر را برای دانش آموزان خواستار شد.

مرتضایی بخشی از افزایش آمار طلاق در شهرستان را ناشی از ثبت موارد سایر شهرستان ها در کاشان عنوان کرد و افزود: بخشی از دلایل افزایش بی رویه آمار، ثبت طلاق افراد غیر بومی در کاشان است، ولی این علت باعث نمی‌شود اصل موضوع فراموش شود، آمارهای موجود باید تحلیل و علت‌های این کار ریشه‌یابی و بررسی شود تا راهکارهای عملی به اجرا درآید.

وی تصریح کرد: افزایش انجام مشاوره های دوره ای پیش از ازدواج و پس از ازدواج، انتخاب صحیح از روی آگاهی و شناخت کافی و مسوولیت پذیری و تعهد پذیری در جوانان و در کنار آن افزایش ایجاد امنیت روانی و اجتماعی در جامعه می‌تواند تا حدودی میزان طلاق در جامعه‌را کاهش‌دهد.

فرماندار ویژه کاشان در بحث آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت شهری خاطر نشان کرد: کاشان در بین سایر شهرستان‌ها آمار جرایم پایین‌تر و حتی تک رقمی دارد و حضور خیرین در بحث افزایش امنیت و احداث پاسگاه های انتظامی می تواند به نحو زیادی در کاهش جرایم و پرونده های قضایی کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز