خبرگزاری کار ایران

رئیس‌مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران تشریح کرد:

جزئیات عملیات تعقیب و تیراندازی در میدان فتح/ ایجاد رعب و وحشت سارق پراید برای شهروندان

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۶۰۵

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، گفت: ساعت ۱۰ صبح هفدهم شهریور کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت در محدوده بزرگراه فتح به یک دستگاه خودروی پراید مظنون شدند.

وی افزود: با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پراید دارای سابقه سرقت به تاریخ شانزدهم شهریور بوده و از محدوده کلانتری ۱۵۰ تهرانسر به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده خودروی مسروقه با مشاهده واحد گشت به سرعت خود افزوده و با لایی‌کشی در بین خودرو‌ها باعث رعب و وحشت شهروندان می‌شود.

سرهنگ گزافی گفت: راننده پراید به فرار به سمت میدان فتح ادامه می‌دهد که در نهایت با شلیک چند گلوله لاستیک خودروی پراید پنچر شده و در تصادف با چند دستگاه خودروی عبوری متوقف می‌شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: با عکس العمل سریع اعضای گروه، راننده پراید به اسم وحید دستگیر و به سرقت خودرو اعتراف کرد و برای رسیدگی قضایی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز