خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال انجام می شود؛

مرکز نوآوری تخصصی گیربکس در شهرستان البرز راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۵۸۳

رئیس پارک علم و فناوری استان از بهره برداری از مرکز نوآوری تخصصی گیربکس در دانشکاه علمی کاربردی نیرومحرکه البرز تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی مافی با اعلام این خبر گفت: مرکز نوآوری تخصصی گیربکس در دانشکاه علمی کاربردی نیرومحرکه البرز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و پیش بینی می‌شود  با ساخت و راه‌اندازی این مرکز ، ۲۰ تیم از فعالان خودرو، نیاز‌های این حوزه را مرتفع کنند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین افزود: این مرکز در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع قرار دارد و افراد بومی و غیر بومی می‌توانند در آن فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: در این مرکز نیاز‌های صنعت خودرو و صنایع وابسته در شهر صنعتی البرز ساخته می‌شود و شرکت نیرو محرکه هم خریدار قطعاتی است که تولید کنندگان، آن را تولید می‌کنند.

رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: شرکت نیرو محرکه همچنین می‌تواند نیاز‌های فناورانه خود را به آنها اعلام و دانش فنی فعالان را خریداری کند.

مافی گفت: این مرکز نوآوری با مشارکت پارک علم و فناوری و شرکت صنعتی نیرو محرکه قزوین ساخته می‌شود.

وی گفت: اعتبار این طرح تاکنون سه و نیم میلیارد تومان برآورد شده که قرار است معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک و نیم میلیارد تومان و شرکت نیرو محرکه دو میلیارد تومان آن را تامین کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز