خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بهره برداری از پل نشاط شهرستان قوچان پس از ٨ سال

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۴۴۶

رئیس شورای اسلامی شهر قوچان گفت: با مساعدت معاون وزرات راه و شهرسازی و رایزنی های انجام شده از سوی مسئولان شهرستان قوچان تا پایان سال ١٣٩٩ پل نشاط به بهره برداری می‌رسد.

محمود ارحمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قوچان، از سفر خود، نماینده و فرماندار این شهرستان به تهران و ملاقات با معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: در این ملاقات گفت‌وگویی پیرامون مشکلات شهرستان قوچان و راه های دسترسی روستایی به شهر و کمبود قیر مطرح شد. 

وی در ادامه از مساعدت حسن نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد و اظهار داشت: قول همکاری و مساعدت از سمت این معاون وزیر داده شده که تا پایان سال ١٣٩٩ پل نشاط را که حدود ٨ سال از شروع پروژه می‌گذرد و متاسفانه هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده تکمیل و به بهره برداری برسد. 

ارحمی افزود: در این ملاقات مقرر شد تا با همکاری معاونت وزیر راه و شهرسازی،  راه های دسترسی به پارک نشاط را  ایجاد کنیم و به روشنایی پل شهید کلانتری و ایمن سازی پل نشاط که از مطالبات عموم مردم است بپردازیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قوچان همچنین به ملاقات خود با معاونت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور اشاره کرد و افزود : خوشبختانه در این ملاقات نیز قرار بر این شد که حدود ۲۴۰ میلیون تومان از محل تبصره ۱۸ و از صندوق کار آفرینی امید قوچان به شهرداری قوچان تعلق بگیرد و با تقاضای  وام ۴ درصدی برای خرید ماشین آلات عمرانی موافقت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز