خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اعتراض والدین دانش آموزان روستای "سرچاه" در مورد مشکلات آموزشی نبود/ برخی تحریک شده بودند

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۳۶۳

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیشابور گفت: اعتراض والدین دانش آموزان روستای سرچاه به دلیل مشکلات آموزشی فرزندان‌شان نبود بلکه نسبت به جابه جایی مدیر مدرسه معترض بودند.

علیرضا کلیدری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: مشکل اینترنت روستای سرچاه به ما مربوط نمی‌شود و مخابرات شهرستان باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشند. وظیفه ما نسبت به مناطقی که فاقد اینترنت و ضعف در این زمینه هستند این است که شرایط برنامه های آموزشی بسته ای و حضوری را فراهم کنیم.

وی افزود: در این روستا 22 دانش آموز با مدرسه 10 کلاسه وجود دارد و به لحاظ فضای آموزشی هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیشابور ادامه داد: برای دانش آموزان روز گذشته بسته های آموزشی را آماده و چاپ کرده ایم تا آموزش معکوس در روستاها را برای دانش آموزان متوسطه اجرا کنیم.

کلیدری عنوان کرد: برای دانش آموزان متوسطه 2 در این روستا از چند روز قبل بسته های آموزشی چاپ شده است که به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان روستایی قرار می گیرد. تیم های آموزشی به صورت حضوری در آنجاحضور پیدا می کنند ضمن اینکه نیروهای آموزشی خودشان نیز در روستاها خواهند بود.

وی درباره حضور اولیای دانش آموزان روستای سرچاه طی روزهای گذشته در اداره آموزش و پرورش شهرستان نیشابور، گفت: این افراد نه برای مشکلات آموزشی فرزندان خود بلکه از سوی افرادی تحریک شده بودند که به این اداره مراجعه کردند. حتی در بین این افراد کسانی بودند که فرزند دانش آموز نداشتند. ما اگر بخواهیم قانونی برخورد کنیم باید کلاس های این روستا تعطیل شود چرا که تعداد دانش آموزان این روستا زیر نرم استاندارد هستند ولی این کار را نکردیم و به احترام دانش آموزان کلاس ها را به رغم تعداد کم شان حفظ کردیم.

کلیدری ادامه داد: موضوع نگرانی اولیای دانش آموزان روستای سرچاه جابه جایی مدیر مدرسه روستا بود نه مشکلات آموزش فرزندان شان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز