خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد:

آزاد سازی 44 هکتار از اراضی ملی گیلان/ اجرای طرح پیشگیری و مقابله با زمین‌خواری

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۳۰۵

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آزاد سازی ۴۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان، گفت: طرح پیشگیری و مقابله با زمین خواری اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار عزیزاله ملکی گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با زمین‌خواری، طرح استانی و عملیاتی پیشگیری و مقابله با این پدیده به مدت سه روز در گیلان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و همکاری ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها، افرادی را که به صورت غیرمجاز اراضی ملی و جنگلی را تصرف کرده بودند، شناسایی و ۲۵ متهم را دستگیر کردند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در این طرح ۴۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف شد تصریح کرد: پلیس همچنان طرح‌های عملیاتی مقابله با زمین‌خواری را در فواصل زمانی مختلف سال دنبال می‌کند تا تصرف و دست‌اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی از بین برود.

وی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و اراضی نیز پس از رفع تصرف به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرهای هدف طرح تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین‌خواری و تعرض به اراضی ملی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز