خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد گیلان خبر داد:

آغاز رویداد ملی شور عاطفه ها با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر»، در گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۳۰۱

مدیر کل کمیته امداد گیلان گفت: رویداد ملی « شور عاطفه ها» با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر»، در گیلان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی گفت: این رویداد ملی از شنبه 22 شهریور تا جمعه یازدهم مهر به مدت 21 روز با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد انقلابی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رویداد ملی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد ، با اولویت لوازم آموزش غیرحضوری برگزار می‌شود، گفت: یکی از مشکلات اساسی دانش آموزان نیازمند؛ کمبود وسایل آموزش از راه دور در زمان شیوع ویروس کروناست که کمیته امداد امسال رویکرد جدید جشن عاطفه‌ها را برای تامین نیاز این دسته از دانش آموزان قرار داده است.

مدیر کل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه مردم نوعدوست گیلان پارسال 4 میلیارد و 450 میلیون تومان در شور عاطفه ها کمک کردند گفت: امیدواریم امسال کمک های مردم خیر گیلان به 8 میلیارد تومان برسد .

عباس اهرابی از آمادگی دفاتر 31 گانه کمیته امداد و 70 مرکز نیکوکاری در استان برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خبر داد و گفت: نیکوکاران گیلانی می توانند از طریق شماره گیری کد #013*8877* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880319241 و شماره کارت مجازی 6037997950030487 نزد صندوق امداد ولایت استان گیلان، کمک‌های خود را برای تامین لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان بی بضاعت واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز