خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قزوین:

تنها راه ریشه کن کردن اعتیاد در جامعه مقابله با مواد مخدر است

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۱۱۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مقابله با مواد مخدر تنها راه ریشه‌کن کردن اعتیاد در جامعه است و باید در این رسالت خطیر همه دستگاه‌های اجرایی ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدار، افزود: در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر باید آحاد جامعه نقش‌آفرین و دغدغه مند باشند.

معاون استاندار گفت: با بیان اینکه پدیده مواد مخدر و اعتیاد از جمله مشکلات جامعه است، افزود: پیشگیری از اعتیاد، بسیار مهم است و هر چقدر در این حوزه، وقت و انرژی صرف شود، حوزه‌های دیگر مبارزه با مواد مخدر نیز تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

 وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بخش اعظمی از زندانیان، معتادان و سارقان هستند و اگر بتوانیم این دو جرم را در استان کاهش دهیم زندان‌های قزوین به شدت خلوت می‌شوند.

این مسئول با تاکید بر جمع آوری کشت شاهدانه و گراس در سطح استان، تاکید کرد: ادارت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست اگر توجه بیشتری به این موضوع داشتند امروز وضعیت استان از نظر کشت این مواد به شکلی دیگر بود.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان باید پاسخگوی هر گونه کشت غیر مجاز در مرغداری‌ها و دامداری‌های قزوین باشد و اگر این کشت در مناطق حفاظت شده انجام شود باید مدیرکل محیط زیست و اگر کشت غیر مجاز شاهدانه در مناطق ملی انجام شود باید مدیرکل منابع طبیعی استان پاسخگو باشند.

حبیبی در ادامه با اشاره به مصوبات جلسه،  افزود: اقدامات اولیه برای واگذاری زمین جهت احداث کمپ ماده ۱۶ انجام شده و با کمک اداره کل مسکن و شهرسازی مکان یابی مناسب در این زمینه صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز