خبرگزاری کار ایران

طی تفاهم نامه ای؛

بهسازی جداره خیابان امام و بازار شیخ علاء الدوله سمنان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۱۰۸

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و شهرداری سمنان برای اجرای پروژه بهسازی جداره خیابان حضرت امام خمینی(ره) و بازار شیخ علاءالدوله سمنان امضا شد.

به گزارش ایلنا سمنان، در جلسه روز شنبه ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۹ با حضور شهردار سمنان و مدیر کل و معاونان اداره میراث فرهنگی استان سمنان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های دو دستگاه اجرایی در زمینه مرمت، بهسازی و ساماندهی پروژه ها امضا شد.

شهرداری سمنان بر اساس این تفاهم نامه متعهد شده است زمینه مشارکت دستگاه‍‌های اجرایی و کسبه خیابان حضرت امام خمینی(ره) برای ساماندهی و مشارکت در عملیات اجرای بهسازی جداره‌های خیابان را فراهم کند.

تامین نیروی انسانی متخصص برای انجام عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه، تامین ابزار آلات اجرای فعالیت عمرانی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای ایمن‌سازی کارگاه و حفاظت از کالبد اثر و ایجاد نشدن تزلزل در بنیان آثار تاریخی واجد ارزش در گذر تاریخی امام سمنان از دیگر تعهدات شهرداری سمنان برای اجرای این تفاهم‌نامه است.

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان نیز بر اساس این تفاهم‌نامه متعهد شده است مصالح مورد نیاز از جمله آجر و چوب را برای اجرای بهسازی جداره خیابان امام خمینی سمنان تامین کند.

ارائه طرح و نقشه‌های اجرایی مصوب، برگزاری و بررسی موارد فنی و اجرایی در شورای فنی میراث‌فرهنگی استان و ارائه راهکار و مشاوره در مسیر اجرای پروژه و مشارکت در انجام اقدامات قانونی در زمینه جمع آوری تابلوها و زوائد بصری ناهمگون از طریق یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان، از دیگر تعهدات این اداره کل برای اجرای این تفاهم نامه است.

این تفاهم‌نامه به امضای مهدی جمال مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز