خبرگزاری کار ایران

رئیس‌آموزش و پرورش قوچان در گفت‌وگو با ایلنا:

دغدغه اصلی ما سلامت دانش آموزان است/ توزیع درسنامه و جزوه به دانش‌آموزان در مناطق بدون اینترنت

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۰۹۰

رئیس‌آموزش و پرورش قوچان گفت: در شرایط کرونایی سلامت دانش آموزان دغدغه اصلی آموزش و پرورش است و هیچ وقت این بحث را نادیده نخواهیم گرفت.

مجید معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قوچان گفت: همزمان با اعلام بازگشایی‌مدارس به‌صورت حضوری در سراسر کشور، ما نیز جلسات توجیهی را از طریق سامانه شاد با معلمین و اولیا برگزار کردیم و بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی توسط مدیران تاکید داشتیم. 

وی با بیان این نکته که در مدارس روستایی با جمعیت کم تمام دانش آموزان با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی حضور دارند، اعلام کرد: کلاس ها در مدارس شهری و روستایی با جمعیت بالا نیز از طریق تقسیم کردن دانش آموزان به دو گروه زوج و فرد برگزار می‌شود که دانش آموزان بر اساس گروه مربوطه خود در مدرسه حضور می یابند. 

معتمدی با تاکید بر اینکه با توجه به دستور العمل های جدید وزرات آموزش و پرورش. ستاد ملی مبارزه با کرونا گروه های نظارتی را تشکیل دادیم، افزود : این گروه های نظارتی از تمام مدارس شهری و روستایی با جمعیت بالا بازدید به عمل آوردند که خوشبختانه تمام مدارس ما دستور العمل هایی که از سمت وزراتخانه و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شده بود را کاملا رعایت کرده و از تجهیزات بهداشتی لازم برخوردار بودند. 

رئیس آموزش و پرورش قوچان همچنین از مدارس شبانه روزی و خوابگاه های دانش آموزی خبر داد و خاطر نشان کرد : دانش آموزان در مدارس شبانه روزی با ظرفیت زیر 50 درصد در خوابگاه ها حضور دارند که در خوابگاه ها نیز خوشبختانه رعایت فاصله گذاری و مسائل بهداشتی بطور کامل انجام شده بود. 

وی از بروزرسانی برنامه شاد از سمت وزرات آموزش و پرورش خبرداد و اذعان داشت: این اپلیکیشن از  امکانات بسیار بالایی برخوردار است و اکثر مدارس ما در شاد عضو هستند و در مدارس فاقد اینترنت نیز به دانش آموزان جزوات و درسنامه هایی داده می‌شود. 

معتمدی همچنین ادامه داد : با توجه به اعلام اختیاری بودن حضور دانش آموزان در مدارس، مدیران را موظف کردیم تا پیگیر روند آموزشی دانش آموزانی که در مدارس حضور ندارند، باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز