خبرگزاری کار ایران

سردار حاجیان خبر داد:

دستگیری عوامل تیراندازی در شهر الوند

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۰۵۲

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی در شهر الوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: پس از اعلام مرکز فویت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری دسته جمعی و تیراندازی در شهر الوند، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد پس از درگیری فیزیکی بین ۲ جوان و متواری شدن یکی از آنان به داخل مغازه خرازی، منجر به درگیری دسته جمعی شده که یکی از طرفین درگیر با سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به سمت مغازه خرازی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان کرده است.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه در این تیراندازی ۲ نفر به علت شکستن شیشههای مغازه آسیب جزیی دیدند، اظهار داشت: ۶ نفر از شرکت کنندگان در این نزاع توسط پلیس دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی از نوع کلاشینکف نیز در صحنه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به اینکه علت این درگیری خصومت شخصی بوده و بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطر نشان کرد: ایجاد نامنی برای مردم و انجام رفتارهای هنجارشکنانه خط قرمز پلیس است و این نیرو با حضور به موقع و مقتدرانه اجازه قدرت نمایی را به هنجارشکنان نخواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز