خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار هرمزگان به ایلنا خبر داد:

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در آبان ماه/ شرایط و ضوابط استخدام در تمام استانها مشترک است

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۰۴۷

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اجرای ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی ، آزمون استخدامی امسال فراگیر و شرایط آن در تمامی استانها مشترک است.

نازنین‌شیبانی تذرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهارکرد: ثبت‌نام از داوطلبان در هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از ساعت 12:00 ظهر روز پنجشنبه مورخ 20/ 06/ 99 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

وی داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 25 سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر 30 سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر 35 سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر 40 سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر 45 سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری را شرط سنی شرکت در این آزمون عنوان کرد و افزود: این شرط تبصره‌هایی دارد که در دفترچه آزمون به صورت کامل توضیح داده شده است.

معاون استاندار تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل آزمون‌ها و قوانین و مقررات مربوطه، هر داوطلب حداکثر مجاز به انتخاب یک شغل‌محل است.

به گزارش ایلنا، هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور هفته دوم آبان‌ماه سال جاری برگزار و نتیجه اولیه آن حدود 45 روز بعد اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز