خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای بهسازی راه‌های روستایی بخش محمدیه

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۰۱۸

استاندار قزوین گفت: ۲۵ میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی صعب العبور و کوهستانی بخش محمدیه که اتصال دهنده این بخش با الموت هستند اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی روز شنبه در سفر یک روزه به بخش محمدیه و بازدید از روستای چاله افزود: آسفالت و بهسازی راه های روستایی این منطقه با تزریق اعتبارات لازم سرعت خواهد گرفت و با انجام آن شاهد بهسازی راه ارتباطی هفت روستا خواهیم بود.

استاندار قزوین گفت: بهسازی راه های روستایی این منطقه به طول ۲۰ کیلومتر که اتصال دهنده بخشی از روستاهای الموت شرقی به قزوین هستند از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از مطالبات و آرزوهای دیرینه اهالی این منطقه به شمار می رود.

جمالی پور اظهار داشت: در صورت موافقت شورای نگهبان با اختصاص قیر رایگان، بخشی از آن را برای تکمیل راه های ارتباطی روستایی این منطقه اختصاص خواهیم داد.

آسفالت راه های روستایی شمال بهش محمدیه از از زرنو تا اکبراباد و چاله و در ادامه تا تونل شیرکوه در دست اقدام است.

دیدار با خانواده معظم شهیدان جاویدالاثر مروت و ابوالفضل احمدی در روستای چاله از دیگر برنامه های سفر یکروزه استاندار قزوین به این بخش یود.

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینذه ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، لطف الله سیاهکالی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این سفر حاضر بودند.

بخش محمدیه به مرکزیت محمدیه از توابع شهرستان البرز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز