خبرگزاری کار ایران

از صبح امروز کلید خورد؛

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور/ تشریح شرایط شرکت در آزمون

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۹۰۷

ثبت نام داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز آغاز شد.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی با بیان اینکه زمان ثبت نام این آزمون به‌هیچ‌وجه قابل تمدید نیست، گفت: ثبت نام داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا پایان روز شنبه ۲۹ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

حسین فرجی افزود: این آزمون هفته دوم آبان‌ماه سال جاری برگزار و نتیجه اولیه آن حدود ۴۵ روز بعد اعلام می‌شود.

فرجی با اشاره به شرایط شرکت در این آزمون گفت: داوطلبانی می‌توانند در آزمون مشترک فراگیر شرکت کنند که مطابق با ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، دارای شرایط مندرج در دفترچه و مدرک تحصیلی مطابق با عنوان مدرک تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل اعلام‌شده در دفترچه آگهی استخدامی منتشر شده باشند.

وی گفت: داوطلبان دقت کنند عنوان درج‌شده در گواهینامه موقت یا دانشنامه آنان با عنوان مدرک تحصیلی لازم در آگهی استخدام دقیقاً یکسان باشد.

وی افزود: داوطلبان استخدام باید سلامت جسمانی و روانی، و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی با اشاره به این نکته که بر اساس قوانین مربوطه، برخی از دستگاه‌ها از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری مستثنی هستند، بیان داشت: ممکن است برخی دستگاه‌ها در قوانین و مقررات خود شرایط دیگری را نیز پیش‌بینی کرده باشند و در این آزمون نیز شرایط اختصاصی هر یک از دستگاه‌های اجرایی آورده شده است.

وی داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۲۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر ۳۰ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر ۳۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر ۴۰ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر ۴۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری را شرط سنی شرکت در این آزمون عنوان کرد و افزود: این شرط تبصره‌هایی دارد که در دفترچه آزمون به صورت کامل توضیح داده شده است. همچنین میزان مدت خدمت ضرورت داوطلبان به حداکثر سن‌های اعلام‌شده اضافه می‌شود.

حسین فرجی با بیان اینکه افراد دارای مدارک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده، برای شرکت در آزمون باید مدرک (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) ذکرشده در این دفترچه را داشته باشند، گفت: صدور حکم کارگزینی پذیرفته‌شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در دفترچه ثبت نام است و حتی اگر افراد مدرک بالاتر داشته باشند، لحاظ نخواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد: بر اساس دستورالعمل آزمون‌ها و قوانین و مقررات مربوطه، هر داوطلب حداکثرمجاز به انتخاب یک شغل‌محل است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان در خصوص شرکت دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در آزمون مشترک فراگیر، گفت: قرار است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز هم‌زمان در این آزمون شرکت داشته باشد ولی تاکنون آگهی استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی از سوی این وزارت یادشده واصل نشده است که به محض وصول، اقدامات لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز