خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبرداد:

هشدار به آموزش و پرورش زنجان نسبت به نواقص پروتکل‌های بهداشتی در مدارس

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۹۰۲

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، گفت: نواقص رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدارس به آموزش و پرورش گوشزد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رضا صائینی، امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: ارزیابی رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی توسط ناظران بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی انجام می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، با بیان اینکه نیروهای ویژه برای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های اعلامی از سوی استانداری زنجان تعیین شده‌اند، افززود: پس از بررسی موارد، نقاط ضعف و مشکلات به آموزش و پرورش ارائه می‌شود.

این مسئول بهداشتی در زنجان، با بیان اینکه در صورت مشاهده هر گونه مشکلی موارد به آموزش و پرورش استان گوشزد می‌‌شود، افزود:  نظارت سختگیرانه‌ای در خصوص مدارس انجام می‌شود تا مشکلات در پایین تر حد باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان،  یادآور شد: برطرف کردن مشکلات بر عهده آموزش و پرورش است و در صورتی که مطابق با دستورالعمل‌‌ها عمل نشود، تذکرات لازم داده می‌‌شود.

صائینی، با بیان اینکه بازگشایی مدارس تابع شرایطی بود که به همه مدارس اعلام شده است، افزود: رعایت اصول بهداشتی و ایمنی و استفاده از ماسک برای همه دانش‌آموزان الزامی است.

وی، همچنین خاطرنشان کرد: کاهش تراکم کلاس‌‌های درس و حضور دانش‌آموزان به صورت شیفتی و کاهش مدت حضور در کلاس از دیگر پروتکل‌های اعلامی است که باید در مدارس رعایت شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، تصریح کرد: شست‌و‌شوی دست‌ها، به همراه داشتن بطری آب، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از لوازم التحریر شخصی برای دانش‌آموزان الزامی است که باید نظارت‌‌های لازم در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز