خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

دمای کمتر ۱۰ درجه برای سه مرکز استان/ بارش های پراکنده در نواحی جنوبی و غزبی کشور

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۸۱۴

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: صبح امروز از میان سی و یک مرکز استان سه استان اردبیل، همدان و شهرکرد دمای کمتر ۱۰ درجه را تجربه کردند.

به گزارش ایلنا، امیر سرکرده با اعلام این خبر گفت: البته تعداد شهر‌هایی که دمای زیر ۱۰ درجه را تجربه کردند، کم نبودند.

وی گفت: پیش بینی می‌شود رگبار و رعد و برق پراکنده نیز در نواحی شمالی کشور یعنی در استان گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی پیشرو داشته باشیم.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از طرفی در نواحی جنوبی کشور، نواحی شرقی استان هرمزگان، قسمت‌های جنوبی و ارتفاعات استان فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، نواحی غربی استان اصفهان، جنوب و شرق استان لرستان امروز رگبار و رعد و برق موقتی و پراکنده را پیشرو خواهیم داشت که البته بیشتر این بارش‌های پراکنده در ارتفاعات این مناطق اتفاق می‌افتد.

سرکرده گفت: برای فردا نیز همین شرایط در این استان‌ها حاکم خواهد شد و تنها استان‌های زنجان و مازندران نیز بارش‌های رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی افزود: برای نواحی شرقی همچنان وزش باد و گرد و خاک پیشرو خواهد بود و شدت گرفتن وزش باد‌های ۱۲۰ روزه نیز طی سه روز آینده پیش بینی شده است که متاسفانه باعث تولید گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این نواحی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: البته در نواحی شرقی کرمان و جنوب خراسان جنوبی نیز وزش باد، اما با شدت کمتر از مناطق زابل پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: پیش بینی می‌شود آسمان تهران صاف و دما در گرم‌ترین ساعات به ۳۱ و ۳۲ درجه بالای صفر برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز