خبرگزاری کار ایران

در پی حادثه چهارشنبه شب صورت گرفت؛

اعتراف کریم آتشی کارگردان سینما به قتل همسایه

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۷۷۲

کریم آتشی کارگردان و فیلمنامه نویس که در اقدامی جنون آمیز همسایه خود را با شلیک گلوله به قتل رساند به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا، کریم آتشی؛ کارگردان و فیلم نامه نویس چهارشنبه شب گذشته ( 19 شهریورماه 99) پس از درگیری با همسایه خود در خیابان خواجه نصیر خیابان شریعتی تهران او را با شلیک گلوله به قتل رساند.

کریم آتشی  که فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی عمران و دکترای علوم سیاسی است و همسر سابق بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون (مرجانه گلچین ) است پس از قتل مرد همسایه بر سر اختلافاتی که داشتند، با یک اسلحه کلاشنیکف و مقدار زیادی فشنگ در خانه‌اش مخفی شده و اجازه ورود ماموران پلیس را نمی‌داد.

چهارشنبه شب گذشته و ساعاتی پس از جنایت، ماموران نوپو با استفاده از گاز اشک‌آور و در یک عملیات ضربتی کریم آتشی را دستگیر کردند.

کریم آتشی در بازجویی های اولیه مدعی شده است که همسایه با ایجاد سر و صداهای زیاد مرا آزار می داد ، چند مرتبه تذکر دادم ؛ توجه نکردند و در شرایط روحی نامناسب با مقتول درگیر شده و این قتل شکل گرفت.

کریم آتشی پس از بازداشت در اختیار پلیس جنایی قرار گرفته است تا بررسی در خصوص ابعاد این قتل  آگاهی تهران ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز