خبرگزاری کار ایران

علیرضا عباسی با کسب اکثریت آرا به مجلس یازدهم راه یافت

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۵۹۵

علیرضا عباسی دومین نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد با کسب ۲۷ هزار و ۱۰ رأی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با دیگر شهرها و استانهای کشور در سه شهر کرج، فردیس و اشتهارد در حالی به اتمام رسید که با قرائت آراء اخذ شده در ۹۰۸ شعبه انتخابی، علیرضا عباسی با کسب ۲۷ هزار و ۱۰ رأی به عنوان سومین نماینده البرز انتخاب شد.

در یازدهمین مجلس شورای اسلامی سه نماینده از استان البرز، حضور دارند که از این تعداد، علی حدادی از حوزه انتخابی ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان و مهدی عسگری به عنوان اولین نامزد منتخب مردم کرج، فردیس و اشتهارد در روز ۲ اسفند ۹۸ با کسب حداکثر آراء ، وارد مجلس شدند.

فاطمه آجرلو و علیرضا عباسی به ترتیب سومین و چهارمین منتخب مرحله اول بودند که در دور دوم و روز جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ به رقابت پرداختند و عباسی با کسب بیشترین آراء به عنوان دومین نماینده مردم شهرهای کرج، فردیس و اشتهارد مشخص شد.

علیرضا عباسی چهره علمی کشور است که در سال 1382 با اخذ رتبه برتر از طریق دانشگاه تهران بورسیه شد و در سال 1386 با رتبه یک از دانشگاه ارلانگن آلمان موفق به اخذ دکتری بیوتکنولوژی گردید.

وی به عنوان استاد کشاورزی در دانشگاه کشاورزی کرج مشغول به تدریس شد و در دانشگاه های سراسر کشور عضو هیئت علمی است.

دانشیار پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کرج، تالیف 70 مقاله داخلی و خارجی، مسئول کمیته دانشجویان اعزام به خارج رشته کشاورزی در وزارت علوم، عضو کمیته ثبت اختراعات معاونت علمی ریاست جمهوری، کارشناس فعال و اصلی کشور در مبارزه با تراریخته و معاونت گروه زراعت و اصلاح نباتات پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کرج دانشگاه تهران از فعالیت‌های علمی و اجرایی علیرضا عباسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز