خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد؛

پایان مرحله دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه/ هواداران از گمانه‌زنی درباره نتایج انتخابات پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۵۳۰

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اعلام پایان زمان رأی‌گیری در شعب اخذ رأی گفت: با بسته شدن درب شعب تنها از افراد داخل شعب رأی اخذ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،حسین خوش اقبال در گفت و گویی با خبرنگاران اظهارداشت: شمارش آرا با پایان زمان رأی گیری آغاز شده و تلاش می شود نتایج انتخابات در زمان کوتاهی اعلام شود. 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بر لزوم پرهیز و خودداری نامزدها از هرگونه گمانه زنی در خصوص نتایج انتخابات تأکید داشت و افزود: رعایت قوانین و جلوگیری از رفتارهای هیجانی و مخل امنیت توسط طرفداران نیز ضروری است و در صورت بروز هرگونه تخلفی با این افراد برخورد خواهد شد. 

استان کرمانشاه هشت نماینده در مجلس شورای اسلامی و در ۶ حوزه انتخابیه شامل کرمانشاه (۳ نماینده)، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب(یک نماینده)، اسلام آبادغرب و دالاهو (یک نماینده)، کنگاور، هرسین و صحنه (یک نماینده)، پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی (یک نماینده) و سنقر وکلیایی (یک نماینده) دارد.

در دور اول انتخابات تکلیف ۶ نماینده استان مشخص و در دور دوم نیز «سلمان محمدی» و «ابراهیم عزیزی» در حوزه انتخابیه کرمانشاه و «نادر نادری» و «مجتبی بخشی‌پور» در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو برای کسب ۲ کرسی باقیمانده مجلس امروز رقابت کردند و نتایج تا ساعاتی دیگر اعلام می شود.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار است از ساعت هشت صبح امروز(جمعه - ۲۱ شهریور) آغاز و ساعت 18 به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز