خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات اصفهان خبر داد؛

بیش از ۲۰۰ ناظر بهداشتی بر انتخابات اصفهان نظارت داشتند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۵۲۹

دبیر ستاد انتخابات اصفهان گفت: ۲۰۴ ناظر بهداشتی در دو حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم بر روند رعایت دستورالعملهای بهداشتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت داشتند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی اصغر رفیعی نژاد در ستاد انتخابات اصفهان گفت: ۱۳۹ ناظر بهداشتی در حوزه انتخابیه لنجان و ۶۵ ناظر بهداشتی در حوزه انتخابیه سمیرم به جز تیم های سیار حضور داشتند.

وی اظهارکرد: برگزاری انتخابات برای هر کشور اثرات سیاسی- اجتماعی و روحی- روانی بسیاری برای مردم دارد و این مساله در کشور ما به دلیل مواجهه شدن با بیماری کرونا و سلامت مردم ویژگی خاصی به خود گرفته است.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: دولت تاکید بسیاری بر حفظ سلامت شرکت کنندگان در انتخابات دارد و از همین رو برگزاری انتخابات در این شرایط تلاش‌های مضاعفی به همراه داشته است تا از یک سو دولت و مجموعه مدیریت استان به وظیفه قانونی خود برای برگزاری انتخابات و ایجاد فرصت مشارکت مردم در سرنوشت خود عمل کنند و از سوی دیگر سلامت مردم حفظ شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با شبکه بهداشت و مجموعه علوم بزشکی استان افزود: در همین راستا دستورالعملهای ویژه ای تدارک دیده شد و ناظرانی از سوی مجموعه بهداشت و درمان استان بر روند اجرای این دستورالعملها در استان مشخص شد.

رفیعی نژاد اضافه کرد: در این دوره تبلیغات از فضای میدانی به سمت فضای مجازی سوق داده شد زیرا امکان شیوع بیماری کرونا در توزیع برخی اقلام تبلیغی وجود داشت و لذا توزیع برشور و کارتهای تبلیغاتی ممنوع اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدود بودن تعداد کاندیداهای این دوره فرصت تبلیغات در رسانه ملی در قالب سه برنامه ۳۰ دقیقه ای رادیویی و ۳ برنامه ۳۰ دقیقه ای تلویزیونی فراهم شد.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: طی جلساتی با نامزدها وضعیت بیماری و ضرورت رعایت دستورالعملهای بهداشتی برای این افراد تبیین شد.

وی تاکید کرد: در همین راستا در نامزدها و طرفداران آنها درخواست می شود از بعد از اعلام نتایج از برگزاری تجمعات کارونوالهای و جشن های خیابانی دوری کنند و مراتب تبریک خود را در فضای مجازی اعلام دارند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان یادآور شد: فرصت قانونی برگزاری انتخابات از ساعت ۸ تا ۱۸ به مدت ۱۰ ساعت بود که تا ساعت ۱۹ تمدید شد. بعد از آن نیز بسته به نظر وزارت کشور مجموعه مدیریت استان با رعایت تمهیدات لازم فعالیت خود را ادامه می دهد و شمارش آرا آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز