خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان خبر داد:

زمان رای گیری در صورت نیاز تمدید خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۵۰۰

فرماندار زنجان با بیان اینکه شرایط انتخابات در شهرستان زنجان از جهت رعایت پروتکل‌ها خوب است و رعایت نکات بهداشتی در دستور کار قرار دارد، گفت: زمان رای گیری در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا عسگری با اشاره به اینکه در صورت تمدید زمان برگزاری انتخابات مشکلی با ادامه فرآیند اخذ رای نداریم، گفت: انتظاری که از مردم داریم رای دهی خود را به دقایق آخر نگذارند و در طول روز این اقدام را انجام دهند.

فرماندار زنجان، ادامه داد: شعب سیار برای روستاها در نظر گرفته و در این زمینه تهمیدات لازم اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه اخذ رای به صورت آنلاین از ساعت 8 صبح آغاز شده است، عنوان کرد: چند صندوق در این زمینه مشکل داشتند که اخذ رای به صورت آفلاین انجام می‌شود.

وی، حمایت برخی نمایندگان از کاندیداها و تخلف بودن این موضوع بیان کرد: در قانون حمایت نمایندگان منع قانونی ندارد و این موضوع برای نخستین بار اتفاق افتاده است.

عسگری با بیان اینکه در قانون محدودیتی برای حمایت افراد شاخص به جز کارکنان دولتی وجود ندارد، گفت: با این شرایط در زمینه حمایت از کاندیداها تخلفی نبوده است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه یه شکایت‌ها و تخلفات رسیدگی می‌شود، بیان کرد: هیأت اجرایی و نظارت در این دوره نیز برای رسیدگی به شکایات و تخلفات فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه راه‌کارهای دریافت تخلفات انتخاباتی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: شکایات مربوط به تخلفات انتخاباتی باید مستند باشد تا رسیدگی به آن در دستور کار قرار گیرد. 

عسگری با بیان اینکه 10 ساعت برای دریافت اخذ آرا در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در صورت تصمیم وزارت کشور امکان تمدید اخذ رای وجد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز