خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

امنیت لازم در همه شعب اخذ رای برقرار است/ مبنای پلیس برخورد با هنجارشکنان است

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۴۹۷

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات بدون کمترین مشکلی در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای دور دوم انتخابات، اظهار داشت: حدود 9 ساعت از آغاز کار رای گیری می گذرد و خوشبختانه کوچکترین مشکل امنیتی مشاهده نشده است. 

وی با بیان اینکه حدود 3 هزار نیروی پلیس برای برقراری امنیت و برگزاری دور دوم انتخابات به کارگیری شده‌اند، افزود: همکاران ما قبل از آغاز رای گیری در شعب حضور یافته و نسبت به برقراری امنیت اقدام کرده‌اند. 

سردار جاویدان یادآور شد: تاکنون هیچ موردی اعم از بی نظمی و یا مورد مشکوک دیگری گزارش نشده است و خوشبختانه همه چیز روال طبیعی خود را طی می کند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: مبنای پلیس از همان ابتدا، رعایت اصل بی طرفی و برخورد با هنجارشکنان احتمالی بوده است. 

وی افزود: پلیس تا زمان اعلام نتایج همچنان در صحنه انتخابات حضور خواهد داشت که فرد یا افرادی به بهانه پیروزی و یا شکست نامزد مورد نظرش در انتخابات مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکند. 

سردار جاویدان همچنین در پایان از همکاری نامزدهای انتخابات و هواداران آنها به خاطر همکاری با پلیس طی یک هفته اخیر قدردانی و ابراز امیدواری کرد با مشخص شدن دیگر نمایندگان مجلس پس از پایان انتخابات امروز، شاهد مجلسی قدرتمندتر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز