خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنجان به ایلنا خبر داد؛

گزارش موثقی درباره تخلف انتخاباتی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۴۳۱

فرماندار لنجان گفت: گزارش مستند و موثقی مبنی بر بروز تخلف در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان به دست فرمانداری نرسیده است.

خدامرداد صالحی در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: دور دوم انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان با ۱۳۹ شعبه اخذ رای در حال برگزاری است .

وی ادامه داد: ۱۲۲ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار داریم که در تمامی آنها ناظران و مراقبان بهداشت حضور داشته و بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی رای دهندگان نظارت دارند.

فرماندار لنجان با اشاره به تشکیل کمیته بهداشت در ستاد هماهنگی امور اجرایی انتخابات این حوزه تصریح کرد: ناظران بهداشتی با تمام توان تلاش کرده اند تا پروتکل های بهداشتی اعم از فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک از سوی رای دهندگان رعایت شود و اگر فردی به شعب اخذ رای مراجعه کند که ماسک نداشته باشد، به وی ماسک تحویل می دهند.

وی اضافه کرد: ضدعفونی و گندزادیی شعبه اخذ رای در تمام شعب انجام شده و در طول زمان برگزاری انتخابات نیز این کار انجام می شود. بعد از اتمام ساعت رای گیری که در ساعت ۱۸ است، نیز گندزدایی را خواهیم داشت.

صالحی تاکید کرد: گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی دریافت کرده ایم که در حال بررسی آن ها هستیم، اما تا این لحظه گزارش مستند و موثق از تلخف به دست ما نرسیده که منجر به ورود مراجع انتظامی شود.با این حال ما موظف به بررسی تمام شکایات و گزارش ها هستیم.

فرماندار لنجان در خصوص مشارکت شهروندان لنجانی در انتخابات گفت: نمی توان گفت استقبال خوب بوده و مشارکت تا این لحظه ۱۰ درصد است.

وی یادآور شد: همیشه دور دوم انتخابات با استقبال کمتری نسبت به دور اول مواجه است و باید تا پایان ساعت رای گیری برای اعلام درصد نهایی مشارکت شهروندان لنجانی صبر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز