خبرگزاری کار ایران

اجرای بیش از یک میلیون و 800 هزار مترمربع آسفالت در معابر شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۸۳

معاون فنی وعمرانی شهرداری شیراز از اجرای بیش از یک میلیون و هشتصد هزار مترمربع آسفالت از ابتدای خرداد تا کنون در معابر شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا اسماعیل صالحی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  تنها در سه ماه و نیم گذشته و طی ۱۶هفته معادل یک میلیون و هشتصد و شصت و نه هزار مترمربع آسفالت انجام‌ شده است گفت: گزارش آسفالت معابر سطح شهر بصورت هفتگی به آگاهی همشهریان رسیده است.

معاون شهردار شیراز با بیان اینکه در این تجربه کم سابقه بهره برداری مناسبی از فصل خوب سال شد، افزود: با افزایش نظارت و بهره گیری از نظرات شهروندان و شهرداران مناطق یازده گانه به این عدد از آسفالت معابر شیراز رسیدیم که همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به دستور شهردار شیراز و حمایت های اعضای شورای شهر در موضوع بهبود آسفالت معابر شهر گفت: امسال عملیات آسفالت معابر شهر به‌طور پیوسته از اوایل خردادماه آغاز و تاکنون آسفالت معابر متعددی در مناطق مختلف شهر با اولویت معابر و میدان‌های اصلی و پس ‌از آن معابر فرعی انجام ‌شده است.

معاون فنی وعمرانی شهرداری شیراز با اشاره به نظارت کیفی مستمر حین انجام کار در کنار میزان قابل توجه آسفالت خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح تا اول مهرماه دو میلیون مترمربع آسفالت در معابر سطح شهر اجرایی میشود و در بسیاری از معابر اصلی شهر آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دلیل پرهیز از دوباره‌کاری با دستگاه‌های خدمات‌رسان آبفا، برق، گاز و مخابرات نامه‌نگاری شد ادامه داد: در بسیاری معابر منتظر پاسخ استعلام درباره اعلام حفاری یا عدم حفاری هستیم تا در برنامه  آسفالت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه اجرای هر مترمربع آسفالت بیش از ۶۰ هزار تومان هزینه دارد، از بهسازی آسفالت خیابان‌های شیراز تا پایان امسال خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز