خبرگزاری کار ایران

آموزش ۲۳ هزار نفر برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس البرز

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۷۰

معاون هماهنگی امور عمرانی و رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات استان گفت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۲۳ هزار نفر برای برگزاری مرحله اول و دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲۰۰ شعبه سطح استان آموزش دیده‌اند.

به گزارش ایلنا از البرز، علی درویش پور با بیان این مطلب در جلسه ستاد انتخابات استان که روز جمعه با حضور عرف معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز البرز از اعضای کمیته آموزش ستاد انتخابات بوده‌اند و برای آموزش مردمی، ۴ عنوان برنامه تولیدی برای سیما، ۸ عنوان برنامه تولیدی برای صدا و ۱۰ عنوان برنامه تولیدی برای فضای مجازی با هماهنگی‌های انجام شده تولید کردند.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی برای ۱۲۰۰ نفر و همچنین آموزش محافظان شعب که برای اولین بار انجام شده است، عنوان کرد: اثربخشی آموزش‌ها نیز از طریق پرسشنامه‌ها و آزمون هایی سنجیده شده است تا بتوان با شناخت از محاسن و معایب آن برای دوره های آتی بهره برداری لازم را انجام داد.

به گفته رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات استان با توجه به محدودیت‌های شرایط همه گیری کرونا، آموزش‌ها برای دور دوم بیشتر در بستر فضای مجازی و از طریق به اشتراک گذاشتن جزوات آموزشی، انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز