خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اعلام کرد:

ثبت ۱۳ میلیارد تومان وام کرونا توسط تاکسیرانان قزوینی در سامانه کارا

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۴۷

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان تقاضای تسهیلات حمایتی ناشی از شیوع ویروس کرونا توسط تاکسیرانان این شهر در سامانه کارا ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه تاکسیرانان جزو مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا محسوب شده و درآمد این صنف براثر این شیوع این ویروس به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته، براساس مصوبه دولت، شاغلان در این حرفه می‌توانند با ثبت نام در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir نسبت به دریافت وام حمایتی ۶ میلیون تومانی ویژه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳ میلیارد تومان درخواست وام کرونا در سامانه کارا توسط تاکسیرانان به ثبت رسیده، تاکید کرد: از این میزان ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت و مابقی نیز با مساعدت بانک‌های عامل پرداخت کنند در نوبت قرار دارند.

به گفته این مسئول، با توجه به استقبال از این وام توسط تاکسیرانان، ثبت‌نام از متقاضیان تا پایان شهریور ماه جاری تمدید و تاکسیرانان می‌توانند به سامانه مورد نظر مراجعه و ثبت نام کنند.

عرشیان یادآور شد: به منظور تسهیل در امر ثبت نام و مساعدت به تاکسیرانان، ستاد ثبت‌نام تسهیلات کرونا در سازمان تاکسیرانی تشکیل و ۵ شعبه مجزا به این امر اختصاص داده شده تا متقاضیان بتوانند به طور رایگان در سامانه کارا ثبت نام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین تصریح کرد: تاکسیرانان به جز مراجعه به سازمان تاکسیرانی، می‌توانند از طریق اینترنت شخصی و یا با مراجعه به کافی نت‌ها و دفتر تاکسی اینترنتی بادسان واقع در بلوار شهید بهشتی، جنب پارک سوار در سامانه کارا برای دریافت این تسهیلات حمایتی ثبت نام کنند.

شهر قزوین دارای سه هزار و ۶۳۰ دستگاه تاکسی است که چهار هزار و ۸۰۰ نفر به عنوان مالک و یا راننده کمکی در آن مشغول به فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز