خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

حافظ رأی مردم هستم/ سومین منتخب البرز با رای مردم مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۴۶

استاندار البرز با عنوان اینکه فرآیند رای گیری دور دوم مجلس شورای اسلامی در البرز با تمهیدات قانونی و بهداشتی در جریان است، گفت: تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در البرز، حافظ رای مردم هستند.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد انتخابات استان که روز جمعه با حضور عرف، معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، با بیان اینکه اکنون به ازای هر یک میلیون نفر در البرز یک نماینده وجود دارد، افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز فراهم است.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات استان و فرمانداران شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد تمامی اقدامات و برنامه ریزی لازم را انجام داده اند تا در چارچوب قوانین انتخابات و دستورالعمل های بهداشتی، مردم در پای صندوق های رای حاضر شوند.

شهبازی افزود: در رای گیری دوم  دور انتخابات مجلس شورای اسلامی، استفاده از استامپ و اثر انگشت برای پیشگیری از شیوع کرونا،حذف شده است.

استاندار البرز اضافه کرد: کاندیداهای البرز تبلیغات خود را در زمان مقرر و با رعایت قوانین در رسانه ها و بویژه رسانه ملی انجام داده اند و امید است نماینده سوم البرز نیز با رای بالا در مجلس شورای اسلامی حضور یابد.

وی گفت: به مردم قول می‌دهیم همانند دور اول، تمامی دست اندر کاران انتخابات حافظ رای مردم هستند تا نماینده منتخب استان توسط مردم مشخص شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز