خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه خبر داد ؛

انجام انتخابات دور دوم مجلس یازدهم با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۲۵

دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه،اسلام آباد غرب و دالاهو آغاز شد تا تکلیف دو نماینده جا مانده از هشت نماینده استان کرمانشاه روشن شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،در حوزه انتخابیه کرمانشاه، مردم برای انتخاب نماینده سوم خود به پای صندوق‌های اخذ رای خواهند رفت.

در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو هم نیز مردم این دو شهرستان تنها نماینده خود برای حضور به مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد.

 بهرام سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: 783 شعبه اخذ رای در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو در نظر گرفته شده که از این تعداد 600 شعبه رای مربوط به حوزه انتخابیه کرمانشاه و 183 شعبه به حوزه انتخابیه شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو اختصاص یافته است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در مرحله دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه و اسلام آباد غرب حدود 13 هزار نفر عهده دار برگزاری انتخابات هستند. لذا، به رای دهندگان عزیز تاکید می شود همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی، ماسک، خودکار شخصی و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام مراجعه به شعب اخذ رای ضروری است.

وی افزود: در این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی متولدین 21شهریور 81 و ماقبل آن حق رای دادن دارند و افرادی می توانند در این مرحله از انتخابات شرکت کنند که در مرحله قبل در همان حوزه انتخابیه کرمانشاه و یا اسلام آباغرب  رای داده باشند و یا اینکه در مرحله اول انتخابات مجلس شرکت نکرده باشند.

دبیر ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خاتمه افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و الزامی بودن استفاده از ماسک چه برای عوامل اجرایی انتخابات و چه رای دهندگان به شدت تاکید شده است.

وی افزود: الصاق عکس پوستر و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه رای و اطراف در ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد ، لذا در صورت مشاهده لازم است از سوی عوامل اجرایی به سرعت نسبت به امحاء آنها اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز