خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد:

رأی دهندگان دور دوم انتخابات مجلس حتما از ماسک استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۱۷

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان، گفت: بر اساس قانون انتخابات اخذ رای از ساعت 8 صبح رو ز انتخابات تا 18 عصر همان روز پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، خدابخش مرادی نافچی ، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 319 شعبه در دو شهرستان زنجان و طارم برای اخذ رای مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده است.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان، یادآور شد: دو گروه افراد از جمله افرادی که در مرحله اول انتخابات در این حوزه انتخابیه در انتخابات شرکت کرده و یا افرادی که اصلا رای نداده‌اند، می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: رای‌کنندگان حتما باید شناسنامه و کارت ملی به همراه داشته و در صورتی که کارت ملی در اختیار ندارند، حتما باید شماره ملی برای رای‌گیری ارائه کنند.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای این دوره انتخابات ضروری است، افزود: توصیه می‌شود رای دهندگان حتما از ماسک استفاده کرده و تلاش کنند خودکار شخصی به همراه داشته باشند و پدران و مادران نیز کودکان خردسال به همراه خود نیاورند.

مرادی با بیان اینکه بیماران زمینه‌ای به شعبی دارای تراکم جمعیت کمتر مراجعه کرده و اگر با صف مواجه شدند فاصله اجتماعی را رعایت کنند، افزود: همه شعب روستایی و شهری برای برگزاری انتخابات، ضد عفونی و همه امکانات برای حفاظت فردی پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: ممکن است مهلت رای‌دهی تمدید نشود بنابراین مردم به تناوب شرکت کرده و رای‌گیری را به دقایق آخر موکول نکنند.

این مسئول از پیش‌بینی شعبات سیار برای زندان‌ها و بیمارستان‌ها خبرداد و گفت: تا کنون شکایتی از سوی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در زنجان به ستاد ارائه نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز