خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

۱۳۳ هزار و ۵۴۲ نفر در حوزه دهلران واجد شرکت در انتخابات هستند/ جمع‌آوری آرای مردم در ۲۰۷ شعبه

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۰۲

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ۱۳۳ هزار و ۵۴۲ نفر واجد شرایط رای در شهرستان‌های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان هستند و با بیشترین آرای خود یکی از ۲ نامزد راه یافته به دور دوم را راهی مجلس کنند.

به گزارش ایلنا، محمد نوذری گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران در ۲۰۷ شعبه اخذ رای شامل ۱۴۳ شعبه ثابت و ۶۴ شعبه سیار برگزار می شود.

نوذری افزود: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی یعنی ۲ اسفندماه ۱۳۹۸ در حوزه های انتخابیه مربوطه شرکت کرده و رای داده اند؛ می‌توانند در دور دوم نیز در همان حوزه رای دهند و همچنین افرادی که در انتخابات اسفندماه سال گذشته، در هیچ یک از حوزه های انتخابی شرکت نکرده و رای نداده‌اند، هم می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام تصریح کرد: متولدین ۲۱-۶ -۸۱ و قبل از این تاریخ،  که ۱۸ سال آنها تمام شده است می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

 نوذری تصریح کرد: با همکاری که میان عوامل اجرایی و نظارتی وجود دارد و همچنین با همراهی نامزدهای انتخاباتی و مردم حوزه انتخابیه جنوبی استان شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت بالا خواهیم بود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۵۵۴ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در نقاط مختلف استان ایلام در هر دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران برگزار شد.

استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که ۲ کرسی آن متعلق به شهرستان های ایلام، مهران، ایوان، سیروان، چرداول، ملکشاهی و هلیلان و یک کرسی متعلق شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز