خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان مطرح کرد:

۳۴ درصد اشتغال‌های ایجاد شده خراسان رضوی در حوزه صنعت، معدن و تجارت بوده است

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۲۳۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۳۴ درصد اشتغال‌های جدید ایجاد شده در استان در حوزه صنعت، معدن و تجارت بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا مس‌فروش در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن و تجلیل از تولیدکنندگان نمونه خراسان رضوی، اظهار داشت: بسیاری از مشکلاتی که در استان‌های مختلف کشور حل نشده، در خراسان رضوی برطرف شده و با استفاده از توان استانی تمامی موانع را از سر راه برمی‌داریم.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به سهم خود با همکاری استانداری و خانه صنعت، معدن و تجارت استان در مسیر رفع مشکلات تولیدکنندگان تلاش می‌کند، اما به عقیده من نقش پررنگ‌تر بر عهده نمایندگان مجلس بوده، به‌خصوص مجلس جدید که نمایندگان جوان‌تر دارد و امیدواریم که با تصویب مصوبه‌های مطلوب در مسیر گره‌گشایی از مشکلات فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت گام بردارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید اشتغال‌های جدید ایجاد شود نه آنکه واحدی بخواهد منجر به تعطیلی شود، گفت: در یک سال اخیر جوازهای طرح‌های صنعتی‌ای در استان صادر شده که برای اولین بار در کشور است و از مردم می‌خواهیم که طرح‌های پیشنهادی خود را به‌صورت مکتوب به سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تحویل دهند تا پس از بررسی لازم و تائیده‌های قانونی مجوزهای آن صادر شود.

مس‌فروش خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد توازن منطقه‌ای در شهرهای بزرگ هم معتقدیم که این مهم با راه‌اندازی شهرک‌ها در داخل کلان‌شهرها امکان‌پذیر نیست و باید این شهرک‌ها در مناطق محروم باشد تا ضمن عدم ایجاد آلودگی در داخل شهر، اشتغال جوانان ساکنان این مناطق هم به‌خوبی ایجاد شود.

وی تاکید کرد: در حوزه اشتغال استان ۳۴ درصد اشتغال‌های جدید ایجاد شده، ۵۵ درصد سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته و ۴۲ درصد واحدهای فعال استان با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز