خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهری انجام شد؛

کلنگ‌ زنی سالن چند منظوره هنرستان تربیت بدنی المپیک شهرستان گناباد

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۲۳۰

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد از کلنگ زنی سالن چند منظوره هنرستان تربیت بدنی المپیک شهرستان گناباد با اعتبار نیم میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد ،حسین احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: با افتتاح هنرستان دخترانه المپیک سال ۱۳۹۸ در گناباد و استقبال بالای دانش آموزان در شهرستان و حتی شهرستان های همجوار لزوم توسعه این مکان احساس می شد.

وی ادامه داد: با همراهی اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و شرکت دیرگداز گناباد در راستای افزایش فضای آموزشی و ورزشی هنرستان ، سالن‌چند منظوره امروز کلنگ زنی شده و  در سال  آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: نگرش آموزش و پرورش بالا بردن سطح آگاهی والدین و دانش آموزان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به جهت انتخاب رشته‌های ورزشی و فنی در کنار رشته‌های نظری و با هدف افزایش مهارت‌ها و توانمندیهای دانش آموزان در کاهش دغدغه شغلی آینده است.

احمدی گفت: با اتمام فضای سالن چند منظوره در سال اینده مشکل فضای آموزشی هنرستان المپیک که یکی از مجهز ترین هنرستان های استان می باشد مرتفع خواهد .

وی تصریح کرد: کلنگ این فضای آموزشی و ورزشی با اعتبار نیم ملیارد ریال با مشارکت شرکت دیرگداز ، اداره کل نوسازی استان خراسان رضوی و با پیمانکاری مهندس جعفری در محل مجموعه شهید رجایی به زمین زده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز