خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور مطرح کرد:

صادرات 134 میلیارد دلاری از مناطق آزاد بیانگر آغاز تحرکی جدید در این مناطق است

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۱۹۶

رئیس جمهور، صادرات 134 میلیارد دلاری از مناطق آزاد و ویژه کشور طی سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید را بیانگر آغاز تحرکی جدید در این مناطق برشمرد و از استانداران و مدیران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خواست همه تلاش خود را برای تسهیل سرمایه گذاری در این مناطق بکار بگیرند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری رسمی از 11 طرح در منطقه آزاد کیش و 14 طرح در منطقه آزاد قشم گفت: در شراط تحریم، فعال کردن سرمایه های اقتصادی کشور بیش از پیش یک ضرورت است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: ایران اسلامی با داشتن منابع بسیار عظیم، آب و هوای متنوع و شرایط سهل برای سرمایه گذاری، برای سرمایه گذاران مکانی ارزشمند و جذاب است و همه استانداران و مدیران مناطق آزاد و ویژه این آمادگی را دارند که سرمایه های داخلی و خارجی را جذب کنند.

روحانی با اشاره به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به سران قوا برای تقویت تولید در کشور و رفع موانع افزود: باید همه امکانات لازم را در اختیار سرمایه گذار بگذاریم و موانع تولید را در سال جهش تولید برداریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شرایط تحریم اقتصادی می‌توانند نقش بسیار ارزشمندی را در حل مشکلات بانکداری، بیمه و انبارداری ایفا کنند، تصریح کرد: از آغاز دولت تدبیر و امید تاکید بر این بوده است که مناطق آزاد باید از مناطق وارد کننده به مناطق صادرکننده و جذب گردشگر داخلی و خارجی تبدیل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز