خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

کامیون حامل 70 تخته فرش دستباف در گمرک شهید رجایی توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۱۸۴

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 70تخته فرش دستباف در بازرسی از یک دستگاه کامیون در گمرک شهید رجایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک شهید رجایی با انجام کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که در قالب کالاهای گمرکی با جاسازی در کانتینر و اقلام صادراتی اقدام به قاچاق فرش های دستباف ایرانی می کردند را شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه مأموران با بهره گیری از شیوه های پلیسی و تعقیب و مراقبت های لازم  به یک دستگاه کامیون تریلی در محوطه گمرک شهید رجایی بندرعباس مشکوک شدند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: کامیون مورد نظر با همکاری گمرک فک پلمپ و در بازرسی از این کامیون 70تخته فرش دستباف که به طرز بسیار ماهرانه در قسمت های مختلف کانتینر جاساز شده بود کشف و یک متهم نیز تا کنون در این زمینه دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورد شده است، اذعان کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله را از طریق گمرک شهید رجایی بندرعباس به مقصد کشورهای حاشیه خلیج فارس انتقال دهند که با هوشیاری و تلاش پلیس استان در انتقال این محموله ناکام ماندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز