خبرگزاری کار ایران

شهبازی در افتتاح واحد تولیدی مادیران مطرح کرد:

سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در البرز حمایت می‌شوند/ لزوم مشارکت رسانه‌ها با نمایش دستاوردهای تولید و ایجاد امید در جامعه

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۱۴۰

فاز نخست کارخانه مادیران به عنوان بزرگترین واحد تولید لوازم خانگی البرز در بیست و سومین مراسم افتتاح پروژه های ملی و با ظرفیت اشتغال مستقیم ۳۷۰نفر، توسط رئیس جمهور و استاندار البرز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی استاندار البرز امروز در مراسم افتتاح یک واحد بزرگ تولید لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی پیام که با حضور رئیس‌جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از طرح های بزرگ و ملی کشور که در منطقه ویژه اقتصادی پیام شروع به فعالیت کرده است توسط مادیران و با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت: در استان البرز تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اهمیت بالایی دارند و اقدامات بزرگی انجام داده اند از این رو رسانه ها با اطلاع رسانی از این دستاوردها می توانند در جهت نمایش کارآمدی نظام و امیدآفرینی در جامعه اقدام کنند.

شهبازی افزود: صادارت البرز در 5 ماهه اول سال 99 به نسبت مدت مشابه سال گذشته حدود 38 درصد افزایش داشته است که این در مقایسه با سایر استان ها بسیار شاخص است.

وی عنوان کرد: تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در البرز تنها نیستند چراکه در قالب برگزاری جلسات تخصصی رفع موانع تولید و بازدیدهای میدانی، نسبت به احصا مشکلات آنها و برنامه‌ریزی برای حل موانع اقدام می‌شود.

ایجاد اشتغال مستقیم 800 نفر در مادیران

محمود قهاری، مدیر عامل شرکت لوازم خانگی مادیران نیز در این مراسم گفت: واحد تولیدی اکنون پس از یک سال و نیم به بهره برداری رسیده و افتخار داریم که فاز اول کارخانه به بهره برداری می رسد و پیش بینی میکنیم تا سال 1400 فاز دوم نیز به طور کامل افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: شرکت صنایع ماشین های اداری ایران که سالهاست با برندهای مختلف فعالیت دارد برای توسعه سبد محصولات خود و ارائه تولیدات با کیفیت لوازم خانگی به مصرف کنندگان ایرانی،  به ساخت و راه اندازی کارخانه تولید لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی پیام اقدام کرده است و در دی ماه سال 1396 طی مراسم کلنگ زنی با حضور وزیر ارتباطات این پروژه رسما آغاز شد و امروز با تکمیل خطوط تولید یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی و کولر گازی این کارخانه توسط رئیس جمهور، افتتاح شد.

قهاری تصریح کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت 100هزار متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی پیام با سرمایه گذاری بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال راه اندازی شده است و بزرگترین کارخانه فعال در این صنعت در استان البرز به شمار می‌آید. این کارخانه ظرفیت تولید سالانه 550 هزار دستگاه یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و کولرگازی را دارد و زمینه اشتغال 370 نفر نیروی کار به طور مستقیم و تا 1500 نفر به طور غیر مستقیم را فراهم کرده است.که این تعداد با تامین برق مورد نیاز تا پایان سال به 800 نفر نیروی مستقیم خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت مادیران ادامه داد: این واحد با فعالیت خود بیش از 25 درصد نیاز بازار در بخش لوازم خانگی را تامین می کند و در نظر دارد با افزایش و توسعه تولید به کشورهای منطقه نیز صادرات داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز